Dieta dukan – Faza de atac

PIERRE DUKAN

Dieta dukan – Faza de atac

Dieta dukan   Faza de atac retete ducan, retete sanatoase

Slabeste sanatos utilizand retetele Dukan de la Retete365.RO

Etapa din FAZA DE ATAC dieta Dukan este una foarte importanta, iar daca reusiti sa respectati cerintele ca la carte atunci inseamna ca veti reusi sa tineti dieta Dukan pana la final si sa slabiti numarul de kilograme care va deranjeaza. Nu uitati, nu va propuneti un target nerealist si nu va descurajati daca pe parcurs acul cantarului stagneaza pentru cateva zile. Continuati sa tineti intocmai dieta si veti vedea ca veti obtine rezultatele asteptate.

In aceasta Faza de Atac se pot pierde mai mult sau mai putin de 3 kilograme. Durata acestei faze se stabileste dupa urmatoarele principii:

– Mai puțin de 5 kg: o zi în faza de atac.

– Mai puțin de 10 de kilograme: trei zile in faza de atac.

– Între 10 și 18 de kilograme, cinci zile in faza de atac.

Dieta dukan   Faza de atac retete ducan, retete sanatoase

Schema faza de atac in retetele Dukan

– Peste 18 de kilograme: sapte pana la 10 zile (fara a se depasi insa durata maxima de 10 zile).

În timpul Atacului, puteti consuma oricare dintre alimentele premise, în orice moment al zilei. Toate alimentele se consuma fierte, la gratar sau la cuptor, fara a folosi ulei sau a se praji.

Sunt mai multe categorii de alimente care pot fi consumate in timpul Atacului, alimente care se incadreaza in ceea   ce numim protein pura (PP):

Carnea “rosie” – Carnea de vita sau de vitel gatite sub orice forma (din cele mentionate anterior). Evident, se consuma bucatile care nu contin grasime, de genul file, muschiulet, cotlet. NU porc!!!

Pasari – pui, curcan, prepelita etc. (nu rata sau gasca). A se consuma de preferinta pieptul acestora (fara pielita), deoarece nu contine grasime. In cazul copanelor, incercati in primul rand sa indepartati pielea. Aripioarele nu sunt recomandate deoarece au piele multa si contin grasimi.

Organele – in special ficatul, din care poate fi preparat pate, inabusit sau facut la cuptor. Poate fi consumat ficatul de vita, vitel sau pui.

Peste si fructe de mare – orice pește alb, în stare proaspătă sau conservate (nu în ulei). Puteti combina pestele cu un pic de suc de lamaie sau sos de soia. Poate fi consumat si pestele afumat. Toate crustaceele: crevetii, crabul, homarul, langustele, langustinele, stridiile, midiile, molustele si cochiliie Saint-Jacques.

Mezelurile – sunca de pui/curcan (degresate), fileurile sau bucatile afumate.

Ouale – fierte sau în omletă, dar evitand utilizarea de unt sau ulei. Nu mai mult de patru gălbenușuri de ou pe săptămână, dacă aveți valori crescute ale colesterolului. Albusurile pot fi consumate fără restricții.

Lactatele – doar cele degresate: branza, iaurt, sau brânză de vaci fără adaos de zahăr. Laptele cu 0 % grasimi este permis dar limitat la maxim (cel mult 2-4 linguri la cafea). Produse lactate (lapte, branza, iaurt) nu trebuie să depășească 1 litru în total.

 

ATENTIE!!! Nu se pot consumat: miel, por, gâscă și de rață deoarece sunt prea grase pentru această etapă a dietei Dukan.

 

SFATURI Dukan

 

Pregătește toate carnea fara unt, ulei, fiind ideal la gratar sau la cuptor.

Beti cel putin 1,5 litri de apa pe zi. Deasemenea, sunt permise bauturi precum cafeaua sau ceaiul (cu putin de lapte 0% si indulcitori) si cola light sau orice alte bauturi light (adica cu indulcitori nu cu zahar).

Adauga 1.5 linguri de tarate de ovaz pe zi. Le puteti consuma cu un iaurt, in clatite, turtite, chiftele etc.

Utilizati cu incredere otetul, ierburile (patrunjel, marar etc), usturoi, ceapa, boia si toate genurile de condimente deoarece imbunatateasc gustul mancarii.

Puteti adauga in mancarurile preparate din carne si ceapa, deoarece este permisa in aceasta etapa.

Puteti consuma zeama de la lamaie, dar doar in adaugarea de cateva picaturi si nu a intregii lamai.

Sarea si mustarul sunt permise dar este recomandat mai ales in cazul primeia sa nu folositi prea mult deoarece duce la retentia de apa

Puteti consuma si fructe de goji, cel mult o lingura pe zi. Acestea au numeroase proprietati, insa deoarece contin destul de mult zahar se recomanda a nu se depasi cantitatea permisa.

Este foarte importanta activitatea fizica, fiind recomandat mersul pe jos, cel putin 20 minute.

Mancati de fiecare data cand aveti senzatia de foame. Daca respectati cerintele nu exista limite la numarul de mese zilnice.

Dieta dukan   Faza de atac retete ducan, retete sanatoase

11 Responses to Dieta dukan – Faza de atac

  1. ciobanu Gabriella 30 iunie 2013 at 15:18 #

    eu cate zile trebuie sa tin faza de atac daca vreau sa slebesc peste 15 kg

    • Nicoleta Constantin 1 iulie 2013 at 12:59 #

      Părerea mea este ca 5 zile de atac sunt de ajuns. Pentru o perioada mai mare este nevoie de supraveghere medicală deoarece organismul este supus unei presiuni si trebuie avuta mai multă grija. Plus ca scăderea in greutate s-ar putea sa fie puțin semnificativă dacă organismul se simte predat si slăbit. Mai bine o slabire mai lenta si fără alte complicatii decât sa ni se para greu si sa renuntam apoi la regim.

  2. Luminita 25 iulie 2013 at 09:45 #

    pt ciobanu Gabriella:

    tb sa tii aceasta faza de atac , cinci zile !

  3. ely 26 iulie 2013 at 15:08 #

    Este bine sa fac regimu dukan daca alaptez? Va rog daca puteti sa imi raspundeti repede la intrebare

    • Nicoleta Constantin 30 iulie 2013 at 23:06 #

      Nu pot sa spun daca este bine sau nu, deoarece inceperea acestui regim alimentar (ca orice regim alimentar) trebuie facuta tinand seama de mai multe conditii: starea sanatatii, vointa, daca este potrivit pentru persoana care doreste sa tina regim (sunt multe persoane care nu pot manca unele alimente prevazute in cadrul regimului sau care nu pot renunta la fructe pentru o perioada de timp, etc. In cartea lui Dukan are cateva referiri la aspecte legate de sarcina si alaptare. In cartea “Nu stiu sa slabesc”, Partea denumita “Utilizarea planului Protal din copilarie la menopauza” pag. 217 – 220 ete descrisa perioada sarcinii si de dupa sarcina, inclusiv alaptarea.
      Sper ca ti-am fost de ajutor

  4. sude elena 1 septembrie 2013 at 18:59 #

    ceai de goji am voie sa beau in perioada de atac?

    • Nicoleta Constantin 3 septembrie 2013 at 09:11 #

      Din câte știu ceaiurile pot fi consumate in aceasta dieta si cum goji sunt chiar recomandate deci cred ca ceaiul de goji ar fi benefic.

  5. andreea 2 septembrie 2013 at 15:58 #

    Va rog sa imi spuneti dak laptele praf de soia se poate consuma in etapa de atac?

    • Nicoleta Constantin 3 septembrie 2013 at 09:07 #

      Buna! Laptele praf degresat este un aliment tolerat si de aceea el nu este permis in faza de atac. Deci nu cred ca nici laptele praf de soia ar putea fi consumat in atac.

  6. mirela vatavu 11 noiembrie 2013 at 02:20 #

    as dori sa incep dieta dunkan dar eu am foarte mute kg de a nasterem-am ingrasat in 6 uni,in timpu sarcinei 36 kg.datorita faptuui am avut probeme si luam multe vitamine care imi faceau pofta de mancare ,,sunt disperata cum trebuie sa incep,,,, testul am incercat si nu merge!va mutumesc

    • Nicoleta Constantin 11 noiembrie 2013 at 12:00 #

      http://www.regimedukan.com/inscription
      Aceasta este adresa site-ului unde poti face testul initial. Apoi mai sunt acolo foarte multe informatii despre dieta, despre planul de dieta, retete….
      Mai gasesti explicatii si pe acest site despre dieta si etapele sale. Multa bafta si daca te mai pot ajuta sunt aici 🙂